Znak sprawy: 04/ZO/P-N/2022
Bytkowo, dnia 10.06.2022 r.
Zapytanie ofertowe
ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej pzp.
Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy pzp. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.
I. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bytkowie, ul. Topolowa 6, Bytkowo, 62-090 Rokietnica
II. Specyfikacja zamówienia: Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wydruk folderu informacyjnego w ramach zadania „Rozbudowa PSZOK w Bytkowie, gm. Rokietnica”. Niniejsze zadanie ujęte jest we wniosku w ramach programu priorytetowego nr 2.1.1 „Racjonalna gospodarka odpadami Część 1) Selektywne zbieranie i zapobieganie powstawaniu odpadów”
III. Szczegółowy zakres zamówienia:
- ilości: 10 000,00 sztuk,
- folder musi zostać złożony na 3 (mapą do środka)
- kolorowe
- wielkości: 297 cm (szerokość) x 210 cm (wysokość) – A4
- wydruk dwustronny
- papier powlekany kreda matt
- papier ekologiczny w kolorze brązowym
- gramatura papieru: 130g/m2
IV. Termin realizacji
Dostarczenie wydrukowanych folderów informacyjnych do 15.07.2022r.
V. Kryterium oceny ofert: najniższa cena (wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia). Cenę należy podać w walucie krajowej (zł). Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
VI. Warunki płatności:
Płatność w terminie 21 dni na konto Wykonawcy od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę zgodnie z warunkami płatności które zostaną określone w umowie z wybranym Wykonawcą.
VII. Składanie ofert:
a) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zapytania.ofertowe@puk.com.pl w tytule należy wpisać: „Folder informacyjny PSZOK” - do dnia 22.06.2022 r. do godziny 14:00;
b) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
c) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę;
d) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Monika Chołody, tel. 695-001-599
IX. Ofertę cenową należy przedstawić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z następującymi załącznikami:
b) Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty.
X. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisane zamówienie na realizację przedmiotu zapytania ofertowego.
Załącznik nr 1: Formularz cenowy do pobrania
Załącznik nr 2: Folder informacyjny str. 1 do pobrania
Załącznik nr 3: Folder informacyjny str. 2 do pobrania