1. Czy chęć oddania odpadów gabarytowych podczas dwóch terminów wyznaczonych w harmonogramie należy zgłaszać do PUK?
Odp: NIE, chęci oddania odpadów nie trzeba zgłaszać do PUK. Muszą one zostać wystawione do godziny (najpóźniej) 6 rano w wyznaczonym terminie odbioru.
2. Co mogę odwieźć na PSZOK?
Odp: Prosimy zapoznać się z informacjami: (KLIK)
Odp: Odpady na PSZOK mogą oddawać tylko mieszkańcy Gminy Rokietnica, którzy złożyli deklaracje na odbiór odpadów w Urzędzie Gminy w Rokietnicy.
Odp: TAK.
Odp: NIE, jest to forma bezpłatnej utylizacji odpadów problemowych/selektywnych w ramach podpisanej deklaracji na odbiór odpadów.
Odp: W godzinach otwarcia PSZOK - (KLIK)
Odp: Zgodnie z harmonogramem - (KLIK)
Odp: (KLIK) – IBOK. Dostęp do wszystkich faktur mogą Państwo uzyskać poprzez założenie konta na platformie IBOK. Znajdują się tam wszystkie poprzednie faktury lub dla analogowych odbiorców. Można również skontaktować się z BOK tel. 61 8145 743, e-mail: info@puk.com.pl
Odp: (KLIK) – IBOK. Stan/saldo swojego konta w PUK mogą Państwo zweryfikować na bieżąco, logując się do platformy IBOK, która umożliwia stałą kontrolę swoich rozrachunków lub skontaktować się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klientów pod nr. tel. 61 8145 743.
Odp: (KLIK) – IBOK. Historię odczytów wodomierzy można sprawdzić logując się do platformy IBOK lub skontaktować się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klientów pod nr. tel. 61 8145 743.
Odp: Zgłoszenia należy kierować:
- odbiór przyłącza wodociągowego – tel. nr 609 409 699,
- odbiór przyłącza kanalizacji – tel. nr 509 951 954,
lub skontaktować się z pracownikami naszego Biura Obsługi Klientów pod nr. tel. 61 8145 743, , e-mail: info@puk.com.pl
Odp: Zgłoszenia należy kierować:
- awaria wodociągowa w godz. 7:00 - 23:00 nr tel. 609 409 699,
- awaria kanalizacyjna w godz. 7:00 - 23:00 nr tel. 509 951 954,
- awarię wodociągową i kanalizacyjną w pozostałych godzinach tj. 23:00 – 7:00 pod nr 502 664 658 lub (61) 81 45 351.
Odp: W sytuacji, gdy pojemnik został uszkodzony podczas wywozu, należy zgłosić ten fakt do PUK poprzez wiadomość e-mail (info@puk.com.pl) z załączonym zdjęciem uszkodzonego pojemnika i danymi do kontaktu.
Odp: Stan wodomierza można podać telefonicznie pod numerem telefonu tel. 61 8145 743 lub mailowo na adres - stanwodomierza@puk.com.pl
Odp: Odpady segregowane tj. worki z tworzywami sztucznymi i metalami, makulaturą i szkłem można oddać/odwieźć na PSZOK w wyznaczonych terminach – https://www.puk.com.pl/pszok lub poczekać na kolejny termin wywozu.
Odp: Nasza Spółka prowadzi sprzedaż pojemników internetowo - (KLIK) lub tradycyjnie poprzez kontakt osobisty w BOK.
Odp: Pierwszy zestaw worków do segregacji odpadów należy odebrać w biurowcu PUK przy ul. Topolowej 6 w godzinach jego urzędowania (pon.-pt. 7:00-15:00) lub na PSZOK w wyznaczonych terminach – (KLIK)
Odp: Worki do segregacji można odebrać w naszym Biurze Obsługi Klienta ul. Topolowa 6 w Bytkowie.
Odp: NIE, odpady segregowane można oddawać jedynie w workach do tego przeznaczonych, które można otrzymać w PUK i które są wymiennie/pozostawiane przy odbiorze odpadów.
Odp: NIE, na PSZOK nie można oddawać części od pojazdu ani jego fragmentów. Można jedynie dostarczyć do 4 opon (bez felg od samochodu osobowego do 3,5 t) na rok na zgłoszonego do deklaracji mieszkańca.
Odp: Pod linkiem (KLIK)
Odp: Prosimy zapoznać się procedurami pod linkiem: (KLIK)
Odp: Prosimy zapoznać się procedurami pod linkiem: (KLIK)
Odp: Zasady montażu wodomierza ogrodowego widoczne pod linkiem (KLIK) Można u nas kupić odpowiedni wodomierz wraz z montażem – (KLIK) lub samemu zakupić/zamontować wg (KLIK)
Odp: Zgłoszenia wodomierza do zaplombowania można dokonać poprzez kontakt telefoniczny tel. 61 8145 743 lub mailowo: info@puk.com.pl lub po zalogowaniu przez IBOK.
Odp: W kwestiach rozliczeń za odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych należy zgłosić się do Urzędu Gminy w Rokietnicy.
Odp: W kwestiach rozliczeń za odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta tel. 61 8145 743, e-mail: info@puk.com.pl?
28.Ilość osób zamieszkujących posesję uległa zmianie, chciałbym/chciałabym dokonać zmiany w deklaracji, jak to zrobić?
Odp: Celem zmiany deklaracji na odbiór odpadów należy zgłosić się do UG w Rokietnicy http://rokietnica.pl/aktualnosci/odpady-komunalne-dokumenty/
Odp: Celem podpisania umowy (deklaracji) na odbiór odpadów należy zgłosić się do UG w Rokietnicy. http://rokietnica.pl/aktualnosci/odpady-komunalne-dokumenty/
Odp: Link do zasad segregacji - (KLIK)
Odp: Komunikaty o zaplanowanych wyłączeniach wody znajdują się na stronie internetowej PUK https://www.puk.com.pl/awarie profilu Facebook PUK, na słupach w rejonie gdzie będzie miało miejsce wyłączenie. Osoby posiadające usługę powiadomień SMS, otrzymują także komunikat o wyłączeniu w tej formie.
Odp: Dostępne formy płatności w siedzibie Spółki ul. Topolowa 6 w Bytkowie – gotówka i karta płatnicza. Nie ma możliwości płacenia BLIK.
Odp: Biurowiec PUK znajduje się przy ul. Topolowej 6 w Bytkowie (KLIK)
Odp: Wszyscy klienci PUK posiadają indywidualne numery rachunków bankowych, które są na stałe przypisane do ich konta kontrahenta. Numer ten znajduje się na każdej fakturze.
Odp: Numer rachunku bankowego do uiszczenia zapłaty znajduje się na wystawionej fakturze, która dotyczy ww. usługi.
36. W jaki sposób mogę złożyć wniosek o wydanie opinii i warunków technicznych, wykonanie wyceny, sporządzenie umowy?
Odp: Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami (w treści wszystkich wniosków) można złożyć do PUK za pomocą:
a) poczty elektronicznej (w formie maila na adres info@puk.com.pl) – wszystkie załączniki muszą być w formie czytelnego i wyraźnego skanu, nie zdjęcia
b) poczty tradycyjnej na adres PUK (wniosek z dołączonymi kserokopiami wymaganych załączników)
c) na miejscu w biurowcu PUK (jw.)